18-2-2021

Nieuwsbrief online verkopers

Nieuwsbrief online verkopers - De Klant Rekent Je Keihard Af Op Fouten (1) (1)

In de nieuwsbrief:

1 De klant rekent je keihard af op fouten
2 ‘Retail wil onze verse sojamelk, maar wél met barcodes'
3 Betrouwbare productdata levert Albert Heijn hogere conversie op
4 GS1 Digital Link: uw barcode ook online gebruiken
5 Volg ons op LinkedIn!

==================================================================

1 De klant rekent je keihard af op fouten
Verwende consumenten zijn onverbiddelijk voor online verkopers en platformen: wie niet aan hun wensen voldoet kan inpakken. Is dat een schrikbeeld? Niet echt, er liggen kansen genoeg. Alleen al door eenduidige productdata kan online sales met 5 tot 10 procent groeien. Lees verder

2 ‘Retail wil onze verse sojamelk, maar wél met barcodes'
Bart en Tom Grobben van De Nieuwe Melkboer willen duurzaam ondernemen. Leveren zonder barcode was in de horeca geen enkel probleem. Maar toen brak de coronacrisis uit en gingen de broers op zoek naar nieuwe afzetmarkten. “Maar retail vroeg wel om het product te voorzien van een barcode." Lees verder

3 Betrouwbare productdata levert Albert Heijn hogere conversie op
Het tonen van goede, betrouwbare productdata wordt in het online verkoopkanaal steeds belangrijker. Dat merkt ook Albert Heijn. Simpelweg omdat klanten sneller en vaker het juiste product vinden en dus eerder kopen. Lees verder

4 GS1 Digital Link: uw barcode ook online gebruiken
Alle producten over de hele wereld kunt u nu met het internet verbinden door het gebruik van de GS1 Digital Link standaard. Dat kan, door de unieke GS1-codes op het product ook in webadressen te gebruiken. Informatie over uw product verbindt u zo makkelijk met het internet. Met de scan van één code krijgt iedereen de informatie waarnaar ze op zoek zijn. Bekijk de video

5 Volg ons op LinkedIn!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws, volg de Linkedinpagina van GS1