SyncForce

Met het SyncForce Product Success Platform versnellen fabrikanten de ontwikkeling van producten en verpakkingen door meer grip op planning en prioriteiten. Daarnaast optimaliseert SyncForce digitale beschikbaarheid, doordat productdata met één druk op de knop wordt gedistribueerd naar alle klanten, kanalen en systemen.

SyncForce (SaaS sinds 1999) is een zeer volwassen en modulair platform. Het SyncForce Product Success Platform helpt producenten van verpakte goederen om de gehele levenscyclus van een product te managen in één systeem. Van idee/private label tender tot digitale lancering in alle markten, kanalen en systemen.

Focus sectoren:

  • voeding & dranken
  • bouw & doe-het-zelf
  • pet food & care

Voor internationale merken biedt SyncForce standaard ondersteuning voor de GS1-GDSN datamodellen van onder andere Nederland, Duitsland, Oostenrijk, BelgiLux en de UK. Voor het Nederlandse datakwaliteitprogramma is SyncForce volledig geïntegreerd met de gecertificeerd datamanagement services van Foodbyte.

Naast data-uitwisseling naar GS1 heeft SyncForce ook standaard interfaces naar:

ChannelEngine - 2BA - InstallData - PS in Foodservice - QSTA - Arge Neue - EZ Base - Cobuilder - Nexmart. SyncForce biedt standaard data-uitwisseling in digitale catalogus formaten zoals FABDIS en BMECat.

Ervaren met 

  • Innovatie Pipeline Management (strategisch/jaarplan).
  • Projectmanagement voor product- en verpakkingsontwikkeling.
  • Product Data & Digital Asset Management.
  • Automatische publicatie van product leaflets, labels, prijslijsten en print catalogi.
  • Distributie van productdata, resulterend in optimale digitale beschikbaarheid, zowel intern als extern.

Referenties

SyncForce wordt gebruikt door internationale A-merk- en private label-producenten, zoals Agristo, Bieze Food Group, Heristo, Lorenz, Oliehoorn, Signature Foods en Zwanenberg Food Group.

Contact

Mano Casteleijn - Sales
+31 (0)88 2392200
www.syncforce.com