In de tweede editie van het online GS1 magazine lees je wat Ecochain, AkzoNobel, Euretco Fashion, Haaglanden Medisch Centrum en Vion Food Group zeggen over het inzicht in milieu-impact van producten, het belang van standaardisering productinformatie, patiëntveiligheid en inzicht in kosten implantaten én over transparantie in de keten.
Lees hier het gehele magazine
In het GS1 magazine staan de volgende verhalen:
- Roel Drost van Ecochain: ‘In een ideale wereld wil je van ieder product precies weten wat de milieu-impact is.’
- Vion Food Group: ‘Transparantie in de keten moet een randvoorwaarde zijn.’
- Column Pieter Maarleveld: GS1 standaarden zijn een essentieel ingrediënt van elke circulaire keten
- Euretco Fashion: ‘In fashion valt of staat alles met de beschikbaarheid van product-informatie’
- Phil Archer, Director Web Solutions GS1 Global: ‘GS1 Digital Link toont alles wat een merkeigenaar of retailer wil laten zien.’
- Haaglanden Medisch Centrum: 'Patiëntveiligheid en inzicht in kosten implantaten.’
- AkzoNobel: ‘Ik zie een toenemend besef van de noodzaak van standaardisering.’