Het GS1 magazine dit najaar 2021 gaat over nieuwe vormen van (digitaal) identificeren. De unieke digitale identiteit van fysieke producten wordt steeds belangrijker om het makkelijker te maken producten te registeren, categoriseren, verkopen, traceren en om productinformatie te kunnen delen. Ook zien we dat barcodes nieuwe vormen aannemen (2D) om de omnichannel klant beter te kunnen bedienen.
Lees hier het gehele magazine
In het GS1 magazine staan de volgende verhalen:
- Vincent Weijers, COO bol.com: 'Zonder goede identificatie loopt onze operatie in de soep'
- Tom Rose (SPAR): 'Met betere data naar een betere interactie met de klant'
- Scotch & Soda kleedt klantbeleving aan met RFID en QR-codes
- Data geeft OneMed cruciale inzichten voor voorraadbeheer
- Europarlementariër Jan Huitema: 'Europa zet in op precisielandbouw en digitalisering'
- Procter & Gamble betrekt consument bij producten met 2D barcodes
- Column Mirjam Karmiggelt: Identifiers voor het bouwen aan vertrouwen