Nieuwsbrief doe-het-zelf, tuin en dier
In de nieuwsbrief:
1 Plieger: Goede data voor meer omzet is ‘no-brainer’
2 Fetim: Productafbeeldingen verhogen online conversie
3 Hoe codeer ik ook alweer?
4 Bekijk de nieuwe demo van de afnemersinterface
5 Wist u dat: stappenplan leveranciers goed datamanagement
==================================================================
1 Plieger: Goede data voor meer omzet is ‘no-brainer’
Plieger is sinds januari live met Intergamma met de datapool van GS1, waardoor ze makkelijker en sneller data kunnen delen. En het resultaat loont. “Betere data leidt tot meer omzet en scheelt je tijd. Het is een win-winsituatie.” Lees verder
2 Fetim: Productafbeeldingen verhogen online conversie
‘No data, no sales’ is het credo van de hedendaagse retail. Retailers vragen om vanaf april minimaal één foto van het product aan de artikelgegevens in de GS1 datapool toe te voegen. Leverancier Fetim weet wel waarom. Lees verder
3 Hoe codeer ik ook alweer?
Iedere consumenteenheid heeft een eigen artikelcode (EAN of GTIN) en elke handelseenheid ook. En wat gebeurt er met een artikelcode als er iets veranderd aan uw product? De Global Trade Item Number (GTIN) Management Standaard helpt bedrijven de juiste keuzes te maken in het gebruik van unieke identificatie van producten. Lees verder
4 Bekijk de nieuwe demo van de afnemersinterface
Bekijk de nieuwe demo van de afnemersinterface: een webportal voor afnemers om snel en makkelijk artikelgegevens van hun leveranciers te zoeken en te downloaden (ook in Excel). Bekijk video
5 Wist u dat: stappenplan leveranciers goed datamanagement
Er is een update van het stappenplan voor leveranciers dat helpt bij het opzetten en borgen van een goed datamanagement. Lees verder