Nieuwsbrief levensmiddelen en drogisterij
In de nieuwsbrief:
1 Datakwaliteitprogramma nu simpeler en betrouwbaarder!
2 GS1 Data Source - releases 26 maart en 15 mei
3 Efficiënte data-uitwisseling met internationaal datamodel
4 Webinars datakwaliteitprogramma - schrijf u nu in!
5 Voorbereidingen GS1 Global Data Model
6 NutriSense en Pernod Ricard besteden beheer productafbeeldingen liever uit
==================================================================
1 Datakwaliteitprogramma nu simpeler en betrouwbaarder!
Door eisen en wensen van consumenten, handelspartners en overheid groeit de behoefte aan productdata in de levensmiddelen- en drogisterijsector. Een goede datakwaliteit is hierdoor nog steeds belangrijk. We hebben goed nieuws, want het datakwaliteitprogramma is sinds 29 maart 2021 simpeler en betrouwbaarder! Benieuwd naar wat is veranderd? Lees verder
2 GS1 Data Source - releases 26 maart en 15 mei
Op 26 maart was de release van GS1 Data Source. Bekijk het overzicht met de belangrijkste wijzigingen. Op 15 mei staat de volgende release van GS1 Data Source op de planning. We hebben de wijzigingen voor u op een rij gezet. Meer informatie
3 Efficiënte data-uitwisseling met internationaal datamodel
Op 20 november 2021 wordt het Benelux-datamodel voor het uitwisselen van productinformatie op één lijn gebracht met het GS1 Global Data Model. We spraken Pepsico, Albert Heijn, Colruyt Group en Mondelēz over de ontwikkeling. Lees verder
4 Webinars datakwaliteitprogramma - schrijf u nu in!
We organiseren via Microsoft Teams webinars voor leveranciers. Hierin lichten we toe hoe het datakwaliteitprogramma werkt en hoe zij in MijnGS1 kunnen werken. Lees verder
5 Voorbereidingen GS1 Global Data Model
Tijdens de release van GS1 Data Source op 20 november 2021 wordt het Benelux-datamodel op een lijn gebracht met het GS1 Global Data Model. Op dit moment zijn we bezig met voorbereidende werkzaamheden. We informeren u binnenkort verder.
6 NutriSense en Pernod Ricard besteden beheer productafbeeldingen liever uit
Verzorg je zelf het beheer van productafbeeldingen of laat je het aan een Data Management Service (DMS) over? Leveranciers NutriSense en Pernod Ricard besloten het laatste. Lees verder