Nieuwsbrief levensmiddelen en drogisterij
1. Je producten zijn duurzaam - maar hoe laat je dat zien?
Consumenten letten steeds meer op de duurzaamheid van merken en producten bij hun aankoop. Meer dan bedrijven denken. En ze geloven je niet op je blauwe ogen. Hoe geef je hen de zekerheid dat jouw producten duurzaam zijn? Dat onderzocht een landelijke expertgroep, waar ook GS1 in deelnam. Met verschillende GS1 tools kun je nu al aan de slag. Lees verder
2. Michiel van Yperen nieuwe manager sustainability
Michiel van Yperen is als manager sustainability bij GS1 Nederland aan de slag. Samen met bedrijven en partners van GS1 werkt hij aan de transitie van bedrijven naar een duurzame en circulaire economie. Lees verder
3. Slimme codering gaat geld opleveren
Slim omgaan met codering op verpakkingen kan leiden tot meer omzet en tegengaan van verspilling. De EU stuurt hier met wetgeving op. Lees verder
4. Nieuw in de webinterface van GS1 Data Source
Nieuwe handige mogelijkheden die tijd kunnen besparen: het kopiëren van een hiërarchie om snel een nieuwe te maken en het opslaan van een Excel sjabloon met de door jou geselecteerde attributen. Lees verder
5. GS1 Data Source - 4 releases in 2023
Vier keer per jaar is er een update (release) van GS1 Data Source. Dan voeren we bijvoorbeeld wijzigingen door in validaties, invoerinstructies, velden of codes. De eerste release is op 25 februari. Lees verder