GS1 podcast 'Data in Bedrijf'
Als GS1 Nederland zitten we met bedrijven in het hart van de digitale transformatie, want standaardisatie van de manier van informatie delen is cruciaal. In onze podcasts gaan we daarover met experts en bedrijven in gesprek. Luister via soundcloud of Spotify.

‘Scoren met een flexibele en efficiënte supply chain’
De retailmarkt verandert continu en dat leidt tot een hogere onzekerheid en complexiteit. In de nieuwe wereld is wendbaarheid en flexibiliteit dus belangrijk. Logistieke ketens moeten én kunnen nog veel efficiënter en transparanter. Vertrouwen om data te delen moet in ieder geval gemeengoed worden. En samenwerking tussen alle ketenpartijen is daarbij key.
In onze derde podcast gaat Ron Lemmers hierover in gesprek met Walther Ploos van Amstel (logistiek expert), Rowell Versleijen (directeur logistiek bij PLUS) en Loek Boortman (CTO bij GS1 Nederland).

Productdata als drijvende kracht achter het aanpakken van maatschappelijke thema’s als duurzaamheid en gezonder leven.
Een aantal grote thema’s in deze wereld die we met elkaar moeten oplossen: tekort aan grondstoffen, milieuvervuiling, voedselveiligheid en gezondheid. Dit vraagt om samenwerking en transparantie. En daarmee groeit de behoefte aan informatie. Zowel vanuit bedrijven, de overheid én consumenten.
In onze tweede podcast gaat Martine Hauwert hierover in gesprek met Armand Schins van Albert Heijn (Data Quality, Data Governance & Projects bij Albert Heijn Commerce Support), Kees Jacobs van Capgemini (Vice-President Consumer Products & Retail, Global Lead for 'Insights & Data') en Mirjam Karmiggelt (CEO bij GS1 Nederland).

Als de data in de hele keten op orde is hebben we waardevolle producten.
Luister via soundcloud of Spotify.