Customer Support Adviseur

Solliciteer nu

Wat breng je mee

Wat bieden we

Wat breng je mee

  • hbo werk- en denkniveau
  • Kennis van en/of affiniteit met software en ICT
  • Ervaren gebruiker van MS Office, met name van Outlook, Word en Excel
  • Goede kennis van Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk
  • Een klantgerichte instelling, altijd de juiste tone-of-voice
  • Goed kunnen doorvragen en analyseren
  • Accuraat zijn en soepel kunnen schakelen tussen systemen
  • Op ‘piekmomenten’ kunnen handelen
  • Voorstellen maken om processen te verbeteren

Wat bieden we

  • Marktconform salaris
  • Bonus van maximaal bruto maandsalaris op jaarbasis
  • 32 tot 40-urige werkweek
  • 38 vakantiedagen op fulltime basis
  • Aantrekkelijk en duurzaam mobiliteitspakket
  • Reiskosten en thuiswerkvergoeding
  • Collectieve en individuele trainingsmogelijkheden
  • Nieuw kantoor in Stadshart Amstelveen, maar ook de mogelijkheid om thuis te werken
  • Laptop

Vacature

Als Customer Support Adviseur ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt vragen, lost problemen op bijvoorbeeld over productidentificatie en goede productdata en weet door je kennis van zaken technische ondersteuning te bieden. De klant blij, jij blij.

Door jouw vriendelijke en professionele benadering zorg je er bovendien voor dat onze klanten enthousiast worden over onze producten en diensten.Klantcontact heb je via telefoon en e-mail en je zorgt ervoor dat klantverzoeken snel en efficiënt worden afgehandeld. Je werkt samen in een team van zeven customer support collega’s en hebt veel contact met andere afdelingen zoals IT, Back office en Standards & Applied Knowledge.

Situatie uit de praktijk

Aan de telefoon, met je e-mail, de website, online tools en handleidingen; je bent de hele dag bezig klanten te helpen. Een grote A-merkleverancier belt, hij is bezig om zijn artikelgegevens in GS1 Data Source te zetten, een datapool waarin artikelinformatie wordt geregistreerd. Daar heeft hij hulp bij nodig: ‘Waar kan ik duurzaamheidsdata invullen?’ Jij weet hem snel te helpen. Weer een klant een stap verder gebracht met de datakwaliteit van zijn producten.

De volgende klant: een ondernemer die vandaag nog online wil gaan verkopen, maar hij heeft zijn codes nog niet ontvangen. Kun je dit meteen voor hem regelen? Zeker, en de klant kan door jouw hulp nu snel starten met het verkopen van zijn producten. De ene keer help je een leverancier, dan adviseer je een supermarkt, bouwmarkt, ziekenhuis of een bedrijf dat online wil gaan verkopen. Ronald, je manager vraagt of je volgende week een training aan klanten wilt geven. Juist al die verschillende vragen maken jouw dag iedere keer weer anders.Spreekt deze vacature je aan en wil je meer weten? Neem contact op met Ronald Boshoff, Coördinator Customer Support, telefoonnummer +31(0) 20 511 3820. Je kan ook direct solliciteren onderaan deze pagina. 

Ontwikkeling en opleiding

GS1 is een kennisorganisatie, leren staat dan ook centraal. Opleiding en ontwikkeling stimuleren we in verschillende vormen: van een collectieve opleiding met de hele organisatie of afdeling tot e-learnings, webinars en internationale courses. We werken hybride en zoeken elkaar graag op in Amstelveen om onze kennis met elkaar te delen en samen resultaten te behalen. We vinden het belangrijk dat talenten volop worden benut. Binnen de organisatie is er ruimte om door te ontwikkelen, maar er kunnen zich ook kansen voordoen op andere afdelingen.

Customer Support Adviseur - GS1 Bedrijfsfotos 4April2024 HR 1051

Solliciteer nu!

Werken bij GS1 Nederland

GS1 Nederland is een platform en serviceorganisatie voor het delen van productdata. De organisatie is het enige officiële verkoopkanaal voor artikelcodes en helpt klanten op weg naar efficiënte, transparante en duurzame ketens. Dat kan als je producten en locaties uniek identificeert en daar productdata aan koppelt. Het delen van data gaat vaak over landgrenzen heen. Met de internationaal gebruikte standaarden en oplossingen kunnen bedrijven over de hele wereld gebruikmaken van dezelfde data.