Actuele storingen & gepland onderhoud
31-12-2024 16:00 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar!
Wegens onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van 31-12-2024 16:00u tot 04-01-2025 12:00u.
Tijdens dit onderhoud is het niet mogelijk om GTIN's aan te maken of bestellingen te plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.
16-12-2024 09:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
Opgeloste meldingen
16-12-2024 17:30 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 16-12-2024 22:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond tijdelijk niet bereikbaar van 17:30u tot 22:00u.
18-11-2024 08:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Opgelost: 27-11-2024 12:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal.
15-11-2024 15:00 Diensten en services tijdelijk niet beschikbaar door release GS1 Data Source (3.1.29)
Opgelost: 17-11-2024 20:00
Op vrijdag 15-11-2024 vanaf 15:00u tot 19:00u is MijnGS1 tijdelijk niet beschikbaar vanwege de GDSN November release.
In verband met de release van GS1 Data Source van 16 november zijn een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 15 - 17 november:
- GS1 Data Source: van 15 november 17.00 uur - 17 november 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
- Het datakwaliteitsrapport in MijnGS1: van 15 november 15.00 uur - 17 november 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
- Retailerextract: van 15 november 15.00 uur - 17 november 20.00 uur.
- GS1 Data Link: van 15 november 15.00 - 17 november 20.00 uur. Het is niet mogelijk om downloads of uploads te doen in die periode.
- API's van Data Management Services (DMS): van 15 november 15.00 uur - 17 november 20.00 uur. Het is niet mogelijk om downloads of uploads te doen in die periode.
8-11-2024 14:00 Storing MijnGS1
Opgelost: 8-11-2024 16:30
Door een storing kunt u problemen ondervinden in MijnGS1. Wij adviseren u geen mutaties door te voeren.
Wij werken hard aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak.
29-10-2024 11:00 Bestelknoppen website werken niet voor klanten zonder MijnGS1 account
Opgelost: 3-11-2024 12:00
Door een storing is het op dit moment niet mogelijk om via de bestelbuttons op de website codes te bestellen zonder MijnGS1 account. Je kunt de codes alsnog bestellen door op de knop 'MijnGS1' rechts bovenin op de website te klikken en je te registreren. Vanuit ons klantportaal kun je de gewenste codes alsnog bestellen. We werken aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak.
25-9-2024 18:00 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 25-9-2024 21:30
Wegens onderhoud is MijnGS1 vanavond tijdelijk niet bereikbaar van 18:00u tot 21:00u. Onze excuses voor het ongemak.
23-9-2024 10:00 GS1 Digital Link tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 10-10-2024 12:00
Het kan zijn dat uw GS1 Digital Link tijdelijk niet bereikbaar is, er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
19-9-2024 12:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Opgelost: 24-9-2024 12:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
16-8-2024 15:00 MijnGS1 tijdelijk niet beschikbaar vanwege de GDSN augustus release
Opgelost: 18-8-2024 20:00
Op vrijdag 16-08-2024 vanaf 15.00 uur tot 17.00 uur is MijnGS1 tijdelijk niet beschikbaar vanwege de GDSN augustus release.
In verband met de release van GS1 Data Source van 17 augustus zijn een aantal diensten en services tijdelijk niet beschikbaar van 16-18 augustus:
GS1 Data Source: van 16 augustus 17.00 uur - 18 augustus 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt.
Het datakwaliteitsrapport in MijnGS1: van 16 augustus 15.00 uur - 18 augustus 20.00 uur. Het rapport wordt tijdens deze periode niet bijgewerkt.
Retailerextract: van 16 augustus 15.00 - 18 augustus 20.00 uur.
GS1 Data link: van 16 augustus 15.00 uur - 18 augustus 20.00 uur.
API's van Data Management Services (DMS): van 16 augustus 15.00 uur - 18 augustus 20.00 uur.
17-7-2024 15:00 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 18-7-2024 09:00
Wegens groot onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar op woensdag 17-07-2024 van 15:00u tot 23:00u. Onze excuses voor het ongemak.
26-6-2024 11:00 Nieuw MijnGS1 account aanmaken niet mogelijk
Opgelost: 26-6-2024 17:00
Door een storing is het op dit moment niet mogelijk om een nieuw account aan te maken voor MijnGS1. Onze excuses voor het ongemak.
25-6-2024 11:00 Storing MijnGS1, niet (goed) bereikbaar
Opgelost: 25-6-2024 13:00
Door een storing is MijnGS1 tijdelijk niet (goed) bereikbaar.
Wij werken hard aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak.
18-6-2024 15:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Opgelost: 19-6-2024 10:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
27-5-2024 18:00 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 27-5-2024 21:10
Wegens onderhoud zal MijnGS1 vanavond tijdelijk niet bereikbaar zijn van 18:00u tot 21:00u. Onze excuses voor het ongemak.
29-4-2024 17:00 Onderhoud aan MijnGS1, tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 29-4-2024 22:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van 17:00u tot 21:30u. Onze excuses voor het ongemak.
9-4-2024 09:00 Aantal diensten niet beschikbaar
Opgelost: 9-4-2024 14:00
Door een storing zijn een aantal diensten tijdelijk niet zichtbaar in MijnGS1 en/of is actuele data niet beschikbaar. Het gaat om:
- Datakwaliteitsrapporten in Mijn GS1 zijn tijdelijk niet zichtbaar
- Data uit GS1 Data Link is tijdelijk niet beschikbaar
- API voor DMS'en is niet beschikbaar, dus DMS'en ontvangen geen nieuwe oproepen en kunnen tijdelijk geen feedback versturen.
- Retailerextract is vandaag niet verstuurd.
Wij werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
4-4-2024 12:00 Aantal diensten niet beschikbaar
Opgelost: 4-4-2024 17:00
Door een storing zijn een aantal diensten tijdelijk niet zichtbaar in MijnGS1 en/of is actuele data niet beschikbaar. Het gaat om:
- Datakwaliteitsrapporten in Mijn GS1 zijn tijdelijk niet zichtbaar
- Data uit GS1 Data Link is tijdelijk niet beschikbaar
- API voor DMS'en is niet beschikbaar, dus DMS'en ontvangen geen nieuwe oproepen en kunnen tijdelijk geen feedback versturen.
- Retailerextract is vandaag niet verstuurd.
Wij werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
26-3-2024 12:00 GS1 Data Source verwerkingstijden langer dan normaal
Opgelost: 31-3-2024 22:00
Het is druk op de datapool en de verwerkingstijden zijn langer dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.
29-2-2024 09:00 MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar
Opgelost: 29-2-2024 10:00
Door een storing is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar.
Wij werken hard aan een oplossing, onze excuses voor het ongemak.
7-2-2024 17:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 7-2-2024 23:00
Wegens onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van 17:00u tot 22:30u. Onze excuses voor het ongemak.
18-1-2024 20:00 Onderhoud aan MijnGS1
Opgelost: 20-1-2024 15:00
Wegens groot onderhoud is MijnGS1 tijdelijk niet bereikbaar van donderdag 20.00u tot zaterdag 20.00u. Onze excuses voor het ongemak.
8-1-2024 12:00 Jaarfactuur 2024 niet zichtbaar in MijnGS1 portaal
Opgelost: 24-1-2024 12:00
In verband met een storing kan het voorkomen dat de nieuwe jaarfactuur 2024 niet zichtbaar is in MijnGS1. Je kunt de factuur zelf overmaken ovv van klant- en factuurnummer naar ons rekeningnummer, deze staat onderaan de factuur. Onze excuses voor het ongemak.