Onderhoud & storingen
MijnGS1 & GS1 Data Source
Actuele storingen & gepland onderhoud
Op vrijdag 19 augustus is de testomgeving (UAT) van GS1 Data Source de hele dag niet beschikbaar.
Opgeloste meldingen
Opgelost: 12-7-2022 - 14:00
Op dit moment ondervinden wij een storing bij het aanmaken van facturen. Hierdoor zult u later een factuur ontvangen dan u van ons gewend bent. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Opgelost: 2-7-2022 - 12:00
Wegens gepland onderhoud is MijnGS1 niet beschikbaar van vrijdag 1 juli 12.00 uur tot zaterdag 2 juli 12.00 uur.
Opgelost: 30-6-2022 - 12:00
De testomgeving van de FTP server en de API om data te publiceren en te ontvangen werkt momenteel niet. We werken aan een oplossing.
Opgelost: 15-6-2022 - 23:00
Op woensdag 15 juni tussen 18.00 uur en 16 juni 8.00 uur is GS1 Data Source niet beschikbaar wegens onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 13-6-2022 - 10:00
Op dit moment is er een verstoring in MijnGS1. De oorzaak wordt onderzocht, we hopen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 11-6-2022 - 01:30
Op vrijdag 10 juni tussen 21.00 uur en 23.00 uur is MijnGS1 niet beschikbaar wegens onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 2-6-2022 - 20:00
Door grote drukte op GS1 Data Source kan het zijn dat taken op dit moment langer duren dan normaal. Dit heeft o.a. invloed op de snelheid waarop bestanden via Excel worden geüpload of geëxporteerd.
Opgelost: 22-5-2022 - 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 21 mei is een aantal diensten en services komend weekend tijdelijk niet beschikbaar: GS1 Data Source: van 20 mei 17.00 uur - 22 mei 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 20 mei 15.00 uur - 22 mei 20.00 uur. Retailerextract: van 20 mei 18.00 uur - 22 mei 20.00 uur. GS1 Data Link: van 20 mei 15.00 uur - 22 mei 20.00 uur.
Opgelost: 30-4-2022 - 11:40
Op dit moment is er een verstoring in MijnGS1 Datakwaliteit. De scroll-functionaliteit werkt niet waardoor er geen (her)controles kunnen worden aangevraagd. Er wordt gewerkt aan een spoedige oplossing.
Opgelost: 6-4-2022 - 17:15
Vanwege een storing bij onze provider kunt u problemen ondervinden bij het bereiken van onze Customer Support. Men werkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 26-3-2022 - 11:40
Vanavond tussen 18.00 en 20.00 uur werken de API's naar ons systeem niet voor MijnGS1, GS1 Data Link en Data Management Services.
Opgelost: 12-3-2022 - 14:30
Ivm een gepland onderhoud (12:30u -14:30u) kunt u zaterdag 12-03-2022 problemen ondervinden met onze diensten in MijnGS1. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 27-2-2022 - 20:00
In verband met de release van 26 februari zijn een aantal diensten en services komend weekend tijdelijk niet beschikbaar: GS1 Data Source: van 25 februari 17:00 uur - 27 februari 20:00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt na de update verwerkt. Het datakwaliteitrapport in MijnGS1 en GS1 Data Link: van 25 februari 15:00 uur - 27 februari 20:00 uur. Retailerextract: van 25 februari 15:00 uur - 1 maart.
Opgelost: 21-2-2022 - 12:00
Het datakwaliteitrapport in MijnGS1 is tijdelijk niet beschikbaar. De oorzaak wordt onderzocht, we hopen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 3-2-2022 - 12:00
GS1 Data Source wordt overspoeld door een enorme hoeveelheid berichten en die zorgen voor vertraging in synchronisaties en bij zoekopdrachten en taken.
Opgelost: 28-1-2022 - 12:00
Verschillende API's die andere applicaties voorzien van data werkten niet.
Opgelost: 21-1-2022 - 08:00
GS1 Data Source wordt overspoeld door een enorme hoeveelheid berichten die zorgen voor vertraging. Het is mogelijk dat synchronisaties, zoekopdrachten en taken daarom langer duren dan normaal.