Onderhoud & storingen
MijnGS1 & GS1 Data Source
Actuele storingen & gepland onderhoud
Opgeloste meldingen
Opgelost: 28-3-2023 - 19:30
Tussen 19:00u en 20:00u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen excel down/uploads uit te voeren of nieuwe pakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 28-3-2023 - 07:00
Tussen 16:00u en 06:00u (28-03) zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen excel down/uploads uit te voeren. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 20-3-2023 - 20:30
Tussen 19:00u en 20:00u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 19-3-2023 - 12:00
Wegens een onverwacht hoog volume aan data verkeer kampt de Datapool Atrify waar Duitsland, België en Luxemburg bij zijn aangesloten met grote vertragingen. Het berichtenverkeer met doelmarkt Duitsland kan daardoor vertraging oplopen. Men werkt aan een oplossing. Zodra het is opgelost melden wij dat hier.
Opgelost: 8-3-2023 - 22:00
Tussen 19:00u en 21:30u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 6-3-2023 - 18:00
Op dit moment ondervinden wij problemen bij het bestellen van een nieuw product of dienst via MijnGS1. Wij adviseren u om op dit moment geen nieuwe bestelling te plaatsen. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 2-3-2023 - 08:00
Tussen 19:00u en 21:30u zullen wij werkzaamheden uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 27-2-2023 - 12:00
Leveranciers krijgen in de webinterface onterecht de melding dat zij het attribuut ‘verpakkingsbreedte’ verplicht moeten invoeren.
Opgelost: 26-2-2023 - 20:00
- GS1 Data Source: vrijdag 24-2-2023 17:00 tot zondag 26-02-2023 20:00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. - MijnGS1 blijft gewoon beschikbaar maar het datakwaliteitrapport is niet beschikbaar in MijnGS1: vrijdag 24-2-2023 15:00 tot zondag 26-02-2023 20:00 uur. - Retailerextract, DMS API’s en GS1 Data Link: vrijdag 24-2-2023 15:00 tot zondag 26-02-2023 20:00 uur. Er kan dan geen download /upload meer uitgevoerd worden, API's gaan dicht.
Opgelost: 16-2-2023 - 23:30
Tussen 21:00u en 23:00u zullen wij onderhoud uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 15-2-2023 - 20:30
Tussen 19:30u en 20:15u zullen wij onderhoud uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving niet (goed) bereikbaar zijn. Wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak. (opgelost)
Opgelost: 23-2-2023 - 08:00
Wegens een onverwacht hoog volume aan data verkeer kampt de Datapool Atrify waar Duitsland, België en Luxemburg bij zijn aangesloten met grote vertragingen. Men werkt aan een oplossing. Zodra de vertragingen voorbij zijn melden wij dit op onze website. (Opgelost)
Opgelost: 9-2-2023 - 14:45
Op dit moment kan het gebeuren dat u niet verder komt met het aanmaken van een nieuwe code omdat een drop-down menu niet werkt. MijnGS1 zal niet goed bereikbaar zijn van 14:15-14:45u. Wij zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. (Opgelost)
Opgelost: 27-1-2023 - 14:15
Op dit moment kunt u problemen ervaren bij het inloggen of laden van gegevens in onze portal MijnGS1. Wij werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Opgelost 14:15u.
Opgelost: 20-1-2023 - 01:00
Tussen 21:00 en 23:55 zullen wij onderhoud uitvoeren op MijnGS1 en zal de omgeving minder goed bereikbaar zijn, wij verzoeken u geen nieuwe codepakketten aan te schaffen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 5-1-2023 - 11:00
Op dit moment kan het gebeuren dat u niet verder komt met het aanmaken van een nieuwe code omdat het drop-down menu niet werkt. Wij zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Opgelost 05-01-2023 om 11:00u
Opgelost: 5-1-2023 - 08:00
Op dit moment verstuurt het systeem geen bevestiging van uw bestelling. Wij zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Opgelost 05-01-2023 om 08:00u
Opgelost: 22-12-2022 - 15:00
Op dit moment ervaren we problemen bij het uploaden van actieve of in concept staande artikelen bij pakketten van 1.000 GTIN's of meer. Advies is om momenteel geen nieuwe artikelen up te loaden. Wij werken hard aan de oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Opgelost: 22-12-2022 15:00u
Opgelost: 12-12-2022 - 09:00
Wegens groot onderhoud is MijnGS1 niet bereikbaar van dinsdag 6 december 17.00 uur tot maandag 12 december 09.00 uur. Het is in deze periode helaas niet mogelijk om: in te loggen, bestellingen te doen, (artikel)codes te beheren of datakwaliteitsrapportages in te zien. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 12-12-2022 - 14:20
Op dit moment ondervinden we een storing waardoor de datakwaliteit-rapportages en de DMS-API's niet beschikbaar zijn. De getoonde gegevens kunnen daardoor niet up-to-date zijn. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Opgelost 14:20u
Opgelost: 20-11-2022 - 20:00
Vanwege de release van GS1 Data Source van 19 november a.s. zijn de volgende systemen tijdelijk niet beschikbaar: • GS1 Data Source - vrijdag 18-11-2022 17:00 tot zondag 20-11-2022 20:00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt • Datakwaliteitrapport in MijnGS1 - vrijdag 18-11-2022 17:00 tot zondag 20-11-2022 20:00 uur • Retailerextract, DMS API’s en GS1 Data Link - vrijdag 18-11-2022 15:00 tot zondag 20-11-2022 om 20:00 uur. Er kan dan geen download/upload meer uitgevoerd worden, API's gaan dicht.
Opgelost: 13-9-2022 - 22:00
Op dit moment is er een verstoring in MijnGS1. Inloggen gaat lastig en de portal is traag waardoor de codes niet goed aangemaakt worden. De oorzaak wordt onderzocht, we hopen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. . Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 25-8-2022 - 20:00
Op dit moment is er een verstoring in MijnGS1. Inloggen lukt lastig en de site is erg traag. De oorzaak wordt onderzocht, we werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 20-8-2022 - 00:00
Op vrijdag 19 augustus is de testomgeving (UAT) van GS1 Data Source de hele dag niet beschikbaar.
Opgelost: 14-8-2022 - 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 13 augustus is GS1 Data Source tijdelijk niet beschikbaar van 12 augustus 17.00 uur - 14 augustus 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 13-8-2022 - 15:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 13 augustus is het van 12 augustus 15:00 uur - 13 augustus 10:00 uur tijdelijk niet mogelijk om enkele GTIN's te kopen via MijnGS1. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 14-8-2022 - 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 13 augustus is het datakwaliteitrapport in MijnGS1 van 12 augustus 15:00 uur - 14 augustus 20:00 uur tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 14-8-2022 - 12:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 13 augustus is het retailerextract tijdelijk niet beschikbaar van 12 augustus 15.00 uur - 14 augustus 12.00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 14-8-2022 - 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 13 augustus is GS1 Data Link tijdelijk niet beschikbaar van 12 augustus 15.00 uur - 14 augustus 20.00 uur. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 12-7-2022 - 14:00
Op dit moment ondervinden wij een storing bij het aanmaken van facturen. Hierdoor zult u later een factuur ontvangen dan u van ons gewend bent. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
Opgelost: 2-7-2022 - 12:00
Wegens gepland onderhoud is MijnGS1 niet beschikbaar van vrijdag 1 juli 12.00 uur tot zaterdag 2 juli 12.00 uur.
Opgelost: 30-6-2022 - 12:00
De testomgeving van de FTP server en de API om data te publiceren en te ontvangen werkt momenteel niet. We werken aan een oplossing.
Opgelost: 15-6-2022 - 23:00
Op woensdag 15 juni tussen 18.00 uur en 16 juni 8.00 uur is GS1 Data Source niet beschikbaar wegens onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 13-6-2022 - 10:00
Op dit moment is er een verstoring in MijnGS1. De oorzaak wordt onderzocht, we hopen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 11-6-2022 - 01:30
Op vrijdag 10 juni tussen 21.00 uur en 23.00 uur is MijnGS1 niet beschikbaar wegens onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 2-6-2022 - 20:00
Door grote drukte op GS1 Data Source kan het zijn dat taken op dit moment langer duren dan normaal. Dit heeft o.a. invloed op de snelheid waarop bestanden via Excel worden geüpload of geëxporteerd.
Opgelost: 22-5-2022 - 20:00
In verband met de release van GS1 Data Source van 21 mei is een aantal diensten en services komend weekend tijdelijk niet beschikbaar: GS1 Data Source: van 20 mei 17.00 uur - 22 mei 20.00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt opgeslagen en na de update verwerkt. Het datakwaliteitrapport in MijnGS1: van 20 mei 15.00 uur - 22 mei 20.00 uur. Retailerextract: van 20 mei 18.00 uur - 22 mei 20.00 uur. GS1 Data Link: van 20 mei 15.00 uur - 22 mei 20.00 uur.
Opgelost: 30-4-2022 - 11:40
Op dit moment is er een verstoring in MijnGS1 Datakwaliteit. De scroll-functionaliteit werkt niet waardoor er geen (her)controles kunnen worden aangevraagd. Er wordt gewerkt aan een spoedige oplossing.
Opgelost: 6-4-2022 - 17:15
Vanwege een storing bij onze provider kunt u problemen ondervinden bij het bereiken van onze Customer Support. Men werkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 26-3-2022 - 11:40
Vanavond tussen 18.00 en 20.00 uur werken de API's naar ons systeem niet voor MijnGS1, GS1 Data Link en Data Management Services.
Opgelost: 12-3-2022 - 14:30
Ivm een gepland onderhoud (12:30u -14:30u) kunt u zaterdag 12-03-2022 problemen ondervinden met onze diensten in MijnGS1. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 27-2-2022 - 20:00
In verband met de release van 26 februari zijn een aantal diensten en services komend weekend tijdelijk niet beschikbaar: GS1 Data Source: van 25 februari 17:00 uur - 27 februari 20:00 uur. Data die je binnen deze periode deelt, wordt na de update verwerkt. Het datakwaliteitrapport in MijnGS1 en GS1 Data Link: van 25 februari 15:00 uur - 27 februari 20:00 uur. Retailerextract: van 25 februari 15:00 uur - 1 maart.
Opgelost: 21-2-2022 - 12:00
Het datakwaliteitrapport in MijnGS1 is tijdelijk niet beschikbaar. De oorzaak wordt onderzocht, we hopen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Opgelost: 3-2-2022 - 12:00
GS1 Data Source wordt overspoeld door een enorme hoeveelheid berichten en die zorgen voor vertraging in synchronisaties en bij zoekopdrachten en taken.